En un moment en què les xarxes socials han fet camí en el nostre dia a dia i on la informació es consumeix de manera ràpida i gairebé automàtica, les marques han de sortir amb noves estratègies amb les quals puguin introduir-se en aquest nou univers i migrar-hi, ja que el seu públic objectiu ho ha fet. En aquest context, no és estrany dir que TikTok és, en l’actualitat, la xarxa social reina: es tracta de l’aplicació que més adeptes recull però, al seu torn, la més complexa d’analitzar, i d’això va aquesta nova BAU Talks titulada “How to be real on TikTok”.
És possible mantenir-se fidel a uns principis empresarials i al mateix temps adaptar els teus continguts a les noves narratives? El dissenyador de marca Alejandro Walker és el convidat d’aquesta conferència en format Webimar que organitza el Màster en Comunicació i Creació de Continguts Digitals, on el coordinador del programa, Jordi Álvarez, conversarà amb Walker sobre com una marca o servei pot ser més real a TikTok i no sortir perdent en l’intent.
El treball d’Alejandro Walker abasta tres importants mercats a escala gobal -Espanya, Llatinoamèrica i Austràlia-, en els quals porta una trajectòria de més de 12 anys liderant campanyes premiades en un ampli sistema de mitjans de comunicació. S’ha especialitzat en els canvis que han portat amb si les xarxes socials i mitjans digitals, sobretot pel que fa a la relació de les marques amb els consumidors. Walker ha treballat com brand strategist a empreses com Ogilvy One, Fahrenheit DDB, Jack Morton o Houdini; actualment, treballa com a freelance a mig camí entre Barcelona i Londres.
Apunta’t a aquest col·loqui que tindrà lloc el dilluns 11 de desembre a les 17.00; una oportunitat única per poder entendre el futur de les marques i el camí al qual es dirigeixen en una integració total en el domini de les xarxes socials.
________________________