Volkswagen i BAU: una aliança en la cursa cap al futur

la Generació Z és l'adequada per a impulsar la marca cap a un imaginari on la innovació, la creativitat i l'estratègica són les turques que fan continuar girant les rodes de l'empresa cap endavant.

Una universitat. Un màster. Unes propostes gràfiques. I una furgoneta. Tot això amb un sabor peculiar a Generació Z i l’automòbil alemany. Aparentment, una combinació que no s’enganxa per enlloc, però per BAU i Volkswagen poques coses no poden ser combinables.

El passat dimarts 16 d’abril, els estudiants del Màster en Innovació Creativa van presentar les seves propostes de marca Volkswagen. L’encàrrec, proposat pel gegant alemany, plantejava un brífing molt senzill, però amb moltes maneres de motoritzar el treball. Joao Candeias, Digital Strategist de la multinacional, donava molt èmfasi a què la Generació Z és l’adequada per a impulsar la marca cap a un imaginari on la innovació, la creativitat i l’estratègica són les turques que fan continuar girant les rodes de l’empresa cap endavant. A partir de presentacions en format d’Elevator Pitch, els estudiants exposaven les seves mostres al passadís de BAU i defensaven les seves idees a la sala Polivalent.

S’engegaven motors a les cinc un punt de la tarda en la qual es van fer les deu primeres mostres. Seguidament, cap a dos quarts, es va fer una pausa en què, tots els assistents van poder gaudir del càtering preparat. En aquest moment, es van realitzar les entrevistes a dues alumnes del màster, el professor de la facultat i coordinador d’aquest projecte, Javier Royo i, per descomptat, als directors de màrqueting i estratègia de Volkswagen. En la represa es van presentar les últimes exposicions i es va fer entrega d’obsequis per part de l’empresa automobilística als estudiants del màster. El càtering va seguir fins al final de la jornada, cap a dos quarts de sis.

Una darrera visita de la casa teutona a BAU la qual, des del seu departament de màrqueting i estratègia, van argumentar que estaríem davant l’inici d’una cursa de fons entre Volkswagen i BAU.

Ver evento relacionado ➞

Últimas noticias

Apunta’t a la sessió informativa online de Màsters i Postgraus 2025-26

1 setmana ago

Així són les propostes que porten aquest 2025 els estudiants i Alumni a Llum BCN i Off Llum

1 setmana ago

Tres Alumni de Disseny Audiovisual de BAU presentaran el seu projecte a la fira ISE

1 setmana ago

Quatre estudiants del Grau en Disseny mostren els resultats d’un projecte liderat pel DHub

2 setmanes ago

Noticias relacionadas

Apunta’t a la sessió informativa online de Màsters i Postgraus 2025-26

Així són les propostes que porten aquest 2025 els estudiants i Alumni a Llum BCN i Off Llum

Tres Alumni de Disseny Audiovisual de BAU presentaran el seu projecte a la fira ISE

Quatre estudiants del Grau en Disseny mostren els resultats d’un projecte liderat pel DHub

BAU trenca amb el blanc i negre únic en la seva marca per reforçar la seva singularitat i missió com a centre

La BAU Talks que ens presenta l’imaginari de l’artista Javier Jaén