Immersió en el disseny gràfic: Universitat d’Estiu amb Runroom i Batllegroup

Tres mons diferents del disseny gràfic i la conceptualització de la mateixa disciplina. El curs integra diferents disciplines i cerca l'entesa des del principi del concepte i la seva idea.

En BAU, continuem fomentant la innovació i el progrés en les disciplines d’art i disseny. Per això, considerem que l’estiu representa una excel·lent oportunitat per a continuar nodrint el desenvolupament artístic i creatiu. La Universitat d’Estiu ofereix una variada selecció de cursos durant juliol, destinats a estudiants, professionals i entusiastes del disseny, la creativitat, la comunicació i l’art, amb l’objectiu d’enriquir la seva formació en diferents nivells.

Per a organitzar aquests cursos segons l’interès general i la seva naturalesa, BAU, proposa la divisió en 4 blocs. El Programa d’Immersió, com el seu propi nom indica, ens endinsa en tres mons diferents del disseny gràfic i la conceptualització de la mateixa disciplina. El curs integra diferents disciplines i cerca l’entesa des del principi del concepte i la seva idea, el procés que pateix l’objecte fins a arribar a la seva formalització final. Aquest programa ofereix tres cursos diferents amb dos col·laboradors diferents. Runroom i BatlleGroup.

El primer curs de Product design week: immersió en la creació de productes digitals -de l’1 al 5 de juliol-, descobreix l’univers del disseny de productes digitals connectant amb líders de la indústria i explorant les últimes metodologies per a innovar i liderar un món digital en constant canvi. Aquest es gestiona en col·laboració amb Runroom, una consultora de negoci digital formada per analistes, creatius, researchers, techies i marketers. Un grup expert en consultoria de negoci digital que basa la seva filosofia en la cura de les persones i l’estratègia de negoci que necessiten cadascuna d’elles amb l’eix cultural que representen.

El segon curs de Brànding: Strategy and Purpose -de l’1 al 17 de juliol-, se submergeix en el món del brànding estratègic. Para esment a desenvolupar identitats de marca sòlides i alineades amb els objectius de les organitzacions des d’una perspectiva professional i pràctica. Per a aquest curs, BAU, col·labora amb Batllegroup una agència de brànding independent. Realitzen diversos projectes de la mà dels seus clients per a crear marques, productes i serveis que connectin amb les persones a través de les noves tendències, l’estratègia i la innovació.

El tercer curs de Pàckaging: Innovation and Sustainability -de l’1 al 17 de juliol-, explora tecnologies innovadores i materials sostenibles en la indústria de l’embalatge per a fusionar disseny, innovació i sostenibilitat i reduir l’impacte ambiental. Aquest últim curs també s’associa amb Batlle Group.

Ver evento relacionado ➞

Últimas noticias

La BAU Talks que conjumina creativitat, codi i ganes de materialitzar una idea

4 dies ago

La mostra del Grau en Belles Arts arriba en forma de festí i amb un menú caníbal

4 dies ago

“Closques, màscares”, una exposició en dos temps dels estudiants de tercer de Belles Arts

5 dies ago

FEST1VAL 1:1, l’esdeveniment de l’itinerari d’Espais, torna després de l’èxit com a proposta el curs anterior

1 setmana ago

Noticias relacionadas

La BAU Talks que conjumina creativitat, codi i ganes de materialitzar una idea

La mostra del Grau en Belles Arts arriba en forma de festí i amb un menú caníbal

“Closques, màscares”, una exposició en dos temps dels estudiants de tercer de Belles Arts

FEST1VAL 1:1, l’esdeveniment de l’itinerari d’Espais, torna després de l’èxit com a proposta el curs anterior

BAU a Poblenou Open Day: consulta la programació d’aquesta edició

24 de maig: última jornada de Portes Obertes 2025