El passat 28 de setembre, l’Edifici Pujades es va omplir de talent durant l’última edició del BAU Talent Networking. A diferència d’anys anteriors, aquesta vegada l’esdeveniment va tenir lloc a la nau principal, el que va proporcionar un espai més ampli i versàtil per a les dinàmiques de networking entre empreses i recent graduats de disseny.
El BAU Talent Networking s’ha consolidat com un esdeveniment anual de rellevància per a estudiants i empreses. Empreses líders en diversos sectors i acabats de graduar dels cinc itineraris del Grau en Disseny (Gràfic, Audiovisual, Espais, Moda i Transversal), es van reunir amb un objectiu clar: connectar i trobar talent jove amb visió i habilitats creatives.
Les empreses participants van representar una àmplia gamma de camps, des de consultories estratègiques i creatives, centres de recerca, estudis de disseny, agències de publicitat, màrqueting i comunicació, etc. Cadascuna d’elles buscava perfils polivalents i pràctics, característiques que s’han convertit en segell distintiu dels graduats de BAU.
La dinàmica de l’esdeveniment va consistir, com d’habitud, en múltiples entrevistes de 8 minuts entre les empreses i els acabats de graduar, els qui prèviament havien participat en sessions de preparació específiques per a la trobada. Aquesta fórmula va permetre als participants conèixer-se i explorar possibilitats de col·laboració de manera efectiva i dinàmica.