El nou disseny de la Moritz Figa Sour és de BAU. L’estudiant Marta Llurba, del Grau en Disseny, s’ha coronat com la primera guanyadora de la secció del disseny de la nova Moritz Figa Sour, sent l’encarregada de dissenyar la identitat visual de la nova cervesa.
Aquest guardó s’emmarca en el projecte Moritz University, que va començar el 2020 i que pretén potenciar les sinergies amb estudiants universitaris de Catalunya. A més de l’elaboració de la cervesa, feta per estudiants de la Universitat Ramon Llull (IQS), enguany s’ha incorporat la secció de disseny, permetent la participació d’alumnes de facultats i escoles de disseny en la creació de la identitat gràfica de la nova cervesa.
En aquesta tercera edició, Moritz University va ampliar el desafiament a les principals universitats de disseny de Catalunya, brindant l’oportunitat als estudiants de crear la identitat gràfica de la cervesa guanyadora.
Aquesta cervesa fresca estarà disponible des del 29 de juny en els principals canals de restauració de Moritz.