Com formem i millorem els professionals del disseny i la comunicació per preparar-los de cara al futur? Quines habilitats han de desenvolupar per oferir experiències d’usuari i de client satisfactòries? Per què és cada vegada més important dissenyar experiències i estratègies de negoci digital comprensibles?
Aquestes i moltes altres qüestions es van tractar a fons a Future skills in design: Preparing the next generation of professionals (Les eines del futur en disseny: preparant la nova generació de professionals), el webinar organitzat per BAU i la universitat australiana RMIT Online per presentar el nou programa de cursos online fruit de la col·laboració entres les dues universitats.
Es tracta de tres cursos intensius (sis setmanes) i online que començaran a finals de maig, i que ofereixen una formació especialitzada en Disseny d’Experiència d’Usuari (UX), Disseny d’Interfície d’Usuari (IX) i Disseny i Estratègia d’Experiència de Client (CX).
El webinar de presentació, que ja es pot recuperar online, va comptar amb diversos experts i referents empresarials del sector i amb representants de les dues institucions.
Habilitats essencials en disseny
La sessió, d’una hora de durada i en anglès, va ser conduïda per Jordi Álvarez, responsable de Relacions Institucionals i Internacionals de BAU.
Per part de RMIT Online, van intervenir Ksenia Montgomery, coordinadora de Docència i Aprenentatge, i Pete Argent, mentor d’Habilitats del Futur.
Tot seguit, tres alumni de RMIT Online van compartir la seva experiència: Frieda Handoko, cap d’Experiència d’Usuari de la plataforma d’aprenentatge Mindstone, i Jonathan Yeates, cap de Disseny d’ExperienceLab, consultora en Service Design.
A continuació, es va obrir un torn de dubtes, preguntes i consultes.