Presentem una nova sessió de BAU Talks dedicada al disseny de producte digital, la meta on vol arribar tot dissenyador amb domini d’UI/UX.
La demanda de professionals qualificats en el disseny d’interfícies i l’experiència d’usuari porta anys creixent a un ritme superior a l’oferta que hi ha al mercat.
La crisi de la COVID-19 l’ha accelerat encara més a causa de la necessitat ja universal i quotidiana d’utilitzar serveis digitals.
Organitzat pel Màster en Disseny d’Experiències Digitals de BAU, al BAU Talks parlarem amb cinc alumni del curs perquè ens expliquin com ha sigut la seva trajectòria fins a assolir l’èxit professional.
La sessió serà dimecres 17 de març a les 18:00 en format online prèvia inscripció gratuïta.
Ponents
Oscar Torres, Product Designer a Miro
Va iniciar la seva carrera en una consultora de negoci digital, on va contribuir al disseny de plataformes digitals per a grans empreses. Després va fer el salt a producte unint-se a l’equip d’Agora, que en poc temps va arribar a milions d’usuaris de 193 països. Ara acaba d’incorporar-se a Miro, amb una cultura de disseny centrada a aportar valor a l’usuari.
Sarah Romero, Experience Designer & Researcher a Runroom
Amb un perfil híbrid que comprèn des de l’anàlisi inicial del problema, la investigació dels usuaris i la proposta d’experiència digital fins a la seva execució, treballa en investigació i disseny de productes a Runroom per a clients com Decathlon, CaixaBank o Holaluz.
Eloi Urdangarín, ex Chief Product Officer a Agora
Durant els tres últims anys ha treballat com a CPO a Agora, una app que genera les millors fotos de gent d’arreu del món. Anteriorment, va cofundar l’start-up d’enviaments Shargo i va treballar a Penguin Random House i Mobile World Capital.
Jorge Valencia, Head of Experience Design a Runroom
Dissenyador UX expert en metodologies agile i data driven design, actualment és responsable de disseny d’experiència a Runroom i docent al Màster de Disseny d’Experiències Digitals de BAU.
Pau Jorba, Digital Product Manager a Holaluz
Amb experiència liderant projectes i productes digitals, i intentant trobar l’equilibri entre innovació i client, actualment treballa com a cap de producte en l’equip d’experiència de client a Holaluz.
Moderador
César Úbeda, CXO – Chief Experience Officer a Runroom i coordinador del Màster en Disseny d’Experiències Digitals de BAU.