Campus Virtual
Search
Close this search box.

El nou Brand Designer: agent clau en la creació de les marques del futur

Només les marques ben gestionades i amb un disseny omnicanal poden diferenciar-se i connectar amb les persones. Un article de Batllegroup

Branding, més enllà de la marca

El branding flueix entre canals i disciplines: l’on-line i l’off-line mai més aniran per separat, ni les marques tornaran a ser estàtiques. Els grans manuals normatius han passat a la història, manifestos de marca agafen el relleu. En un món en constant transformació, d’alta competència i omnicanalitat, el dissenyador és cada vegada més estrateg i l’estrateg més creatiu.

Només les marques ben gestionades i amb un disseny omnicanal poden diferenciar-se i connectar amb les persones.

 

 

El Branding implica fer recerca, analitzar i pensar de forma estratègica. És prendre decisions de posicionament i intangibles de la marca, per després conceptualitzar i traslladar la Brand idea a una expressió gràfica única. Només les marques ben gestionades i amb un disseny omnicanal poden diferenciar-se i connectar amb les persones.

 


© Batllegroup

 

El nou Brand Designer

El dissenyador ha esdevingut una peça clau en l’estratègia de les empreses. Per això, cal que sàpiguen estratègia, fer recerca i que vol dir user centered, que dominin la tipografia, el moviment i les interaccions, que sàpiguen sobre naming i storytelling, i que entenguin com interactua la marca en tots els punts de contacte. Les marques no són estàtiques, necessitem dissenyadors que sàpiguen escoltar, mirar, iterar, testar i crear una marca en constant evolució.

 

 

Amb la mirada al futur

A Batllegroup, agència de Branding i Packaging, treballen amb grans marques i grans projectes que neixen petits. Aquesta agència analitza i palpa aquests reptes de futur i proposa com arribar fins als mateixos a través del disseny. El Branding del futur demana a crits marques vives, omnicanal i socials amb una història per explicar.

Per això, després de nou edicions del Màster en Branding i Packaging, Batllegroup ha decidit fer un pas endavant i convertir-lo en el Màster d’Estratègia i Disseny de Branding Omnicanal, que juntament amb el Màster en Estratègia i Disseny de Packaging, formarà a professionals en l’especialitat del Branding (i el Packaging) de forma holística —on-line i off-line—tenint en compte tots els punts de contacte amb les persones.

Aquest màster està pensat per a dissenyadors apassionats pel Branding, als quals els agradin els reptes, la creativitat i l’estratègia, i que vulguin ser agents clau en la creació de les marques del futur.

 

[qodef_button size=”large” type=”solid” text=”Sol·licita informació del Màster” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”https://www.baued.es/ca/estudis/masters-i-postgraus/master-en-estrategia-i-disseny-de-branding-omnicanal?utm_source=lavanguardia&utm_medium=canalnews&utm_campaign=brand_designer” target=”_blank” color=”#fff” hover_color=”#9a00e0″ background_color=”#9a00e0″ hover_background_color=”#fff” border_color=”#9a00e0″ hover_border_color=”#9a00e0″ font_size=”28px” font_weight=”800″ margin=”6px 6px 6px 6px”]

 



© Maria Sancho

 


© José Aponte, César García y Jaime Gómez

 


© Andrea Iborra

 


© Tommaso Agostini

Últimas noticias

Treball de Fi de Grau, el desenllaç d’una etapa es culmina amb la “gran” entrega final

7 hores ago

Així va ser l’Acte de Cloenda de Màsters i Postgraus de BAU: una celebració per donar la benvinguda a nous reptes

5 dies ago

Taller de conceptualització i ideació d’una mostra col·lectiva de treballs artístics

6 dies ago

“SPELL”, la barreja d’absurd i màgia a l’Eufònic 2024

1 setmana ago

Otros artículos

BAU por la paz como centro aliado y con convenio con UNESCO

Tres proyectos de Alumni, nominados en los premios GaudeamusProjecta

Alumni de BAU, entre els finalistes pel cartell de la Diada 2023

BAU i la Fundació Miró uneixen forces pel Premi Joan Miró

Exposición 'Hipertèlia', de Mónica Rikić

L’artista Mónica Rikić exposa “Hipertèlia”, una reflexió sobre les intel·ligències artificials

acde_bau

Tres estudiants de BAU, seleccionades al ‘High Potentials’ d’ADC*E