Els alumnes del Màster en Il·lustració Creativa han començat un projecte en col·laboració amb la mítica empresa de cotxes Volkswagen, de la qual han rebut l’encàrrec d’elaborar i il·lustrar una col·lecció sencera de marxandatge per a la marca.
Els responsables de la col·laboració i intermediaris de l’escissió espanyola de l’empresa, João Candeias i Marta Delgado, han assistit a una classe a presentar el brifing als joves il·lustradors, on els han proposat produir unes peces tenint al cap les icones de Volskwagen, com l’emblemàtic “escarabat” o el seu supervendes Golf, amb la condició que es reapropiïn de la seva estètica i essència i puguin acostar-los, així, a l’imaginari dels centennials -també coneguts com a “Generació Z”-.
João Candeias i Marta Delgado de l'equip de màrqueting i comunicació de Volkswagen Espanya.
Al seu torn, per a l’elaboració d’aquest encàrrec, els estudiants tindran l’oportunitat de visitar el taller de l’artista i il·lustrador de renom internacional Javirroyo, on rebran el seu consell i suport de primera mà.
Està previst que els alumnes d’aquest màster treballin en els seus prototips fins al mes d’abril, moment en el qual mostraran les seves creacions al director de màrqueting de Volkswagen Espanya, així com a la resta d’alumnat de BAU en una exposició que se situarà a l’Edifici Pujades de la Universitat.