BAU Talks: Investigació contínua en producte digital

Dimarts 21 de juny, 18:00. Taula rodona amb docents del Màster en Digital Experience Design moderada per César Úbeda

Nova sessió de BAU Talks online, aquesta vegada organitzada pel Màster en Digital Experience Design. El pròxim dimarts 21 de juny, a les 18:00, una selecció de docents del programa conversarà sobre els processos, metodologies i beneficis de la cultura de descobriment continu en producte digital.

[qodef_button size=”huge” type=”solid” text=”Inscriu-te al BAU Talks” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”https://www.eventbrite.es/e/entradas-bau-talks-investigacion-continua-en-producto-digital-359545408997″ target=”_blank” color=”#ffffff” hover_color=”#9a00e0″ background_color=”#9a00e0″ hover_background_color=”#ffffff” border_weight=”3px” border_color=”#ffffff” hover_border_color=”#9a00e0″ font_size=”16px” font_weight=”700″ margin=”10px 10px 10px 10px”]

César Úbeda, coordinador del màster i Chief Experience Officer a Runroom, moderarà la taula rodona, que es basarà en un intercanvi d’experiències professionals.

 

César Úbeda, CXO de Runroom i coordinador del Màster en Digital Experience Design

 

Elena Gonzalez és Product Manager a Eventbrite; Tomaso Vido és UX Researcher a Glovo; i Laura Polls i Jorge Valencia treballen a Runroom com a Head of Research i Head of Experience Design, respectivament.

A la recerca de la millora permanent

La conversa farà especial èmfasi en la necessitat que la investigació no sigui només part de la fase prèvia de desenvolupament d’un producte, sinó que sigui constant i sistematitzada, ja que permet identificar insights i oportunitats per continuar millorant i innovant com a equip i com a empresa.

La xerrada es desenvoluparà en format obert i horitzontal perquè el públic pugui intervenir i preguntar en qualsevol moment.

 

BAU Talks: Investigació contínua en producte digital
Amb César Úbeda, Elena Gonzalez, Tomaso Vido, Laura Polls i Jorge Valencia
Dimarts 21 de juny de 2022
18:00

 

[qodef_button size=”huge” type=”solid” text=”Inscriu-te al BAU Talks” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”https://www.eventbrite.es/e/entradas-bau-talks-investigacion-continua-en-producto-digital-359545408997″ target=”_blank” color=”#ffffff” hover_color=”#9a00e0″ background_color=”#9a00e0″ hover_background_color=”#ffffff” border_weight=”3px” border_color=”#ffffff” hover_border_color=”#9a00e0″ font_size=”16px” font_weight=”700″ margin=”10px 10px 10px 10px”]

 

→ Més informació: Máster en Digital Experience Design

Ver evento relacionado ➞

Últimas noticias

BAU trenca amb el blanc i negre en la seva marca per reforçar la seva singularitat i missió com a centre

1 dia ago

La BAU Talks que ens presenta l’imaginari de l’artista Javier Jaén

3 dies ago

Limit No Limits 2025: De tornada a la passarel·la dels primers dissenys dels estudiants de Moda

1 setmana ago

Un Nadal més BAU que mai

1 mes ago

Noticias relacionadas

BAU trenca amb el blanc i negre en la seva marca per reforçar la seva singularitat i missió com a centre

La BAU Talks que ens presenta l’imaginari de l’artista Javier Jaén

Limit No Limits 2025: De tornada a la passarel·la dels primers dissenys dels estudiants de Moda

Un Nadal més BAU que mai

L’Alumni de Disseny Gràfic Martina Barahona aconsegueix el Premi Francesca Bartrina 2024 al millor TFG en estudis de gènere

Niklas Roy i les màquines col·laboratives a la BAU Talks “Vectors, Pixels, Plotters and Public Participation”