Els Laus 2021 premien el talent alumni de BAU

Vuit alumni del centre obtenen fins a nou premis Laus (cinc plates i quatre bronzes), culminant així una excel·lent collita col·lectiva

La magnífica collita d’estudiants de BAU en l’última edició dels premis Laus, amb el Young Talent, dos ors, tres plates i quatre bronzes, es va completar amb nou guardons més per a alumni del centre.

L’ADG-FAD, l’entitat organitzadora dels premis, va reconèixer amb cinc plates i quatre bronzes els treballs de fins a vuit alumni de BAU, professionals consolidats tant en grans estudis com amb projectes propis, sempre creatius, audaços i compromesos.

 

Oficina de Disseny, estudi cofundat per l’alumni Katharina Hetzeneder, va aconseguir una plata en l’apartat de Publicació periòdica per VISIONS BY, una revista que explora els pilars de la cultura material des d’una òptica crítica i especulativa.

 

 

Grande, l’estudi de Vicente Ruiz, va obtenir dos Laus: una plata per la sèrie d’il·lustracions Moritz cartelería i un bronze en l’apartat d’Unitat de pack i/o etiqueta per al gran públic amb un codi gràfic i un tractament tipogràfic per a Moritz Red Ipa.

 

 

En l’apartat de Disseny Audiovisual, la peça per a RTVE sobre la Generació Z Play Z va rebre un bronze en la categoria d’Audiovisuals per a marques. Es tracta d’un projecte col·laboratiu entre Playground —amb direcció d’art de l’alumni Raúl Maldonado— i l’estudi The Others, fundat pels alumni Joan Achon i Roger Vicente.

 

 

L’estudi Device, cofundat pels alumni Marcello Buselli i Pol Solà, va guanyar una plata en la categoria d’Animació, motion, VFX i 3D pel documental sobre el símbol pop The Mystery of the Pink Flamingo, i un bronze en la categoria d’Audiovisuals per a marques per Adidas Superstar 50th Anniversary, una campanya sobre el mig segle de vida de les icòniques vambes.

 

 

Per últim, Requena Office, l’estudi de l’alumni Andrés Requena, va ser distingit amb fins a tres Laus: dues plates per a la campanya en clau còmica Retícula cobarde en la categoria d’autopromoció, i per la nova col·lecció de te i cafè Sans Mag en la categoria Línia de pack i/o etiqueta. També va recollir un bronze per la nova identitat gràfica de la pastisseria barcelonina Funky Bakers en la categoria d’Identitat corporativa per a petita empresa.

 

Ver evento relacionado ➞

Últimas noticias

BAU se’n va de ruta: aquestes són les dates dels salons d’orientació universitaris d’aquest curs

6 dies ago

Les capçaleres a la 57ª edició del Festival de Sitges tenen la marca BAU

1 setmana ago

El docent Mario Santamaría viatja fins a Berkeley per mostrar el seu projecte “Internet Tour”

1 setmana ago

HAUS inaugura en gran amb l’exposició “Speechless” de Claire Fontaine

1 setmana ago

Noticias relacionadas

BAU se’n va de ruta: aquestes són les dates dels salons d’orientació universitaris d’aquest curs

Les capçaleres a la 57ª edició del Festival de Sitges tenen la marca BAU

El docent Mario Santamaría viatja fins a Berkeley per mostrar el seu projecte “Internet Tour”

HAUS inaugura en gran amb l’exposició “Speechless” de Claire Fontaine

Tornen els graus universitaris, noves coordinacions de màsters i més oferta online per al curs acadèmic 2024-25

La docent Irena Visa presentarà a La Capella el seu últim projecte “dedicat” a la font de Montjuïc