Batllegroup, 1r premi en els Dieline Awards 2020

El guardó reconeix el concepte i disseny d'embalatge de la nova Edició Limitada Licor 43, a càrrec de l'agència de branding de BAU

The Dieline, una de les webs de disseny de packaging més influents del món, ha atorgat el 1r premi en els Dieline Awards 2020 pel concepte i disseny de packaging de la nova Edició Limitada Licor 43 a l’agència de brangind i packaging Batllegroup. En la categoria Limited Edition, hi han participat 48 agències de tot el món i el premi és un reconeixement al valor de marca que aporta un disseny que va beyond the brand.

 

 

BAU manté desde fa anys un conveni de col·laboració amb Batllegroup. A més d’oferir pràctiques curriculars als estudiants de Grau en Disseny, Enric Batlle, CEO i director creatiu de Batllegroup, és el coordinaor del Màster en Disseny de Branding i Packaging de BAU que suma ja 10 edicions.

El disseny premiat de Licor 43 Made of Spain 2019 és un homenatge a l’art i la cultura espanyola que destaca per un disseny ornamental i detallista d’alta qualitat. La proposta està inspirada en les tavernes centenàries del barri dels Àustries a Madrid i en els seus recognoscibles rajoles.

Un disseny elegant amb cura pel detall, en el qual el blau i blanc construeixen un escenari evocatiu i místic on els daurats aporten el toc subtil. Un viatge a l’estil neoclàssic que ja havia rebut un premi Best Awards 2020 en la categoria de Millor Beguda Espirituosa.

 

Ver evento relacionado ➞

Últimas noticias

Estudiants de grau i màster de BAU participen en UNFOLD 2025 a Milà

5 dies ago

Coneix els Màsters i Postgraus de BAU en aquesta sessió informativa online

5 dies ago

BAU torna al Saló de l’Ensenyament: nous catàlegs, marxandatge i identitat corporativa

6 dies ago

«Com el Service Design pot millorar l’experiència del pacient» a la BAU Talks de Joan Vinyets i Irene Peral

1 setmana ago

Noticias relacionadas

Estudiants de grau i màster de BAU participen en UNFOLD 2025 a Milà

Coneix els Màsters i Postgraus de BAU en aquesta sessió informativa online

BAU torna al Saló de l’Ensenyament: nous catàlegs, marxandatge i identitat corporativa

«Com el Service Design pot millorar l’experiència del pacient» a la BAU Talks de Joan Vinyets i Irene Peral

La moda i el gènere, en disputa a la intervenció de Silvia Rosés en “Nervi” de 3CAT

Una BAU Talks amb Mar Muñoz Aparici en la qual dissenyar des de la col·lectivitat