El pròxim 28 de maig, et convidem al BAU Talks online sobre Service Design que impartirà el consultor d’innovació Marc Segarra mitjançant la plataforma Zoom. Una sessió organitzada pel Màster en Service Design que et permetrà conèixer les eines i els pilars del Service Design, així com exemples d’aplicacions i els perfils professionals implicats. Inscriu’thi a través d’aquest enllaç.
Però què és el Service Design o disseny de serveis? Ens referim a Service Design com un conjunt d’eines que consisteixen a prendre un servei i complir amb les necessitats de l’usuari i del client destinades a aquest servei, gràcies a una comprensió dels principis bàsics del pensament de disseny. Ens permet la cocreació de valor a través de la coordinació d’una organització. S’encarrega de definir i orquestrar productes, comunicacions, actors, punts de contacte, i l’estructura organitzacional.
Programa de la sessió
• Què és el Service Design?
• Exemples d’aplicació del Service Design
• Metodologies utilitzades pel Service Design
• Per què t’has de preparar per a aplicar-ho?
• Quins perfils professionals poden aplicar el Service Design en les empreses?
• Quina és la seva especialització?
Marc Segarra és consultor d’innovació i formador en creativitat amb una llarga experiència en equips d’alt rendiment creatiu. Docent durant més de 15 anys en escoles i universitats de Barcelona i a Mèxic, en el TEC de Monterrey al Campus de Guadalajara. És professor del Màster en Service Design de BAU.
Ha treballat en consultories estratègiques durant més de 15 anys. Va ajudar a establir Designit a BCN, una consultora danesa en disseny estratègic. Manager de Creativitat i Co-creació en Incubio en la fase de Descobriment del Client. Va treballar com CX (Experiència del Client) en HP i com a consultor en el programa de Loyalty de MANGO, entre altres.