logo fullscreen logo
  • Agenda
  • Notícies
  • Entrevistes
  • Articles
  • Coneix BAU
    • Grau en Disseny
    • Grau en Belles Arts
    • Màsters i Postgraus
    • Màster Universitari en Disseny
    • Programa de Doctorat
    • Diploma en Disseny Gràfic
    • Formació Online
    • Universitat d’Estiu
MENU
mobile logo
  • Agenda
  • Notícies
  • Entrevistes
  • Articles
  • Coneix BAU
    • Grau en Disseny
    • Grau en Belles Arts
    • Màsters i Postgraus
    • Màster Universitari en Disseny
    • Programa de Doctorat
    • Diploma en Disseny Gràfic
    • Formació Online
    • Universitat d’Estiu
14 juny 2019
Articles

El nou Brand Designer: agent clau en la creació de les marques del futur

Branding, més enllà de la marca

El branding flueix entre canals i disciplines: l’on-line i l’off-line mai més aniran per separat, ni les marques tornaran a ser estàtiques. Els grans manuals normatius han passat a la història, manifestos de marca agafen el relleu. En un món en constant transformació, d’alta competència i omnicanalitat, el dissenyador és cada vegada més estrateg i l’estrateg més creatiu.

Només les marques ben gestionades i amb un disseny omnicanal poden diferenciar-se i connectar amb les persones.

 

 

El Branding implica fer recerca, analitzar i pensar de forma estratègica. És prendre decisions de posicionament i intangibles de la marca, per després conceptualitzar i traslladar la Brand idea a una expressió gràfica única. Només les marques ben gestionades i amb un disseny omnicanal poden diferenciar-se i connectar amb les persones.

 


© Batllegroup

 

El nou Brand Designer

El dissenyador ha esdevingut una peça clau en l’estratègia de les empreses. Per això, cal que sàpiguen estratègia, fer recerca i que vol dir user centered, que dominin la tipografia, el moviment i les interaccions, que sàpiguen sobre naming i storytelling, i que entenguin com interactua la marca en tots els punts de contacte. Les marques no són estàtiques, necessitem dissenyadors que sàpiguen escoltar, mirar, iterar, testar i crear una marca en constant evolució.

 

 

Amb la mirada al futur

A Batllegroup, agència de Branding i Packaging, treballen amb grans marques i grans projectes que neixen petits. Aquesta agència analitza i palpa aquests reptes de futur i proposa com arribar fins als mateixos a través del disseny. El Branding del futur demana a crits marques vives, omnicanal i socials amb una història per explicar.

Per això, després de nou edicions del Màster en Branding i Packaging, Batllegroup ha decidit fer un pas endavant i convertir-lo en el Màster d’Estratègia i Disseny de Branding Omnicanal, que juntament amb el Màster en Estratègia i Disseny de Packaging, formarà a professionals en l’especialitat del Branding (i el Packaging) de forma holística —on-line i off-line—tenint en compte tots els punts de contacte amb les persones.

Aquest màster està pensat per a dissenyadors apassionats pel Branding, als quals els agradin els reptes, la creativitat i l’estratègia, i que vulguin ser agents clau en la creació de les marques del futur.

 

Sol·licita informació del Màster

 



© Maria Sancho

 


© José Aponte, César García y Jaime Gómez

 


© Andrea Iborra

 


© Tommaso Agostini
Etiquetes Batllegroup, Branding, Disseny gràfic, Màsters i postgraus, Packaging
Entrades que podríen interessar-te
26 maig 2022
Els Laus reconeixen el disseny amb segell BAU
24 maig 2022
Josep Abril: moda líquida per a un present anàrquic
23 maig 2022
Lletres que expliquen històries
Notícies recents
  • Els Laus reconeixen el disseny amb segell BAU
    26 maig 2022
  • Set Portes cap al Pròxim Orient
    16 maig 2022
  • Denominació d’Origen BAU
    13 maig 2022
  • Preparant la nova generació de professionals
    10 maig 2022
BAU, Centre Universitari d'Arts i Disseny de Barcelona
c/ Pujades 118 08005 Barcelona
www.bau.cat
Notícies recents
  • Els Laus reconeixen el disseny amb segell BAU
    26 maig 2022
  • Set Portes cap al Pròxim Orient
    16 maig 2022
  • Denominació d’Origen BAU
    13 maig 2022
  • Preparant la nova generació de professionals
    10 maig 2022
Subscriu-te a la newsletter
Idioma
  • Català
  • Español
Gestionar el Consentimiento de las Cookies
Utilizamos cookies para optimizar nuestro sitio web y nuestro servicio.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferencias
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadísticas
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Ver preferencias
{title} {title} {title}