El festival Crucrucru proposa la tercera i última conversa del curs. La pell de la nostra ciutat està atapeïda d’anuncis de marques i productes. Les parets i les places ens anuncien com hem de ser, on hem d’anar i què hem de comprar. Com configuren les grans marques l’espai públic?
Volem repensar els espais comunitaris en funció de les necessitats, dels usos i els desitjos del veïnat i no pas de les empreses que els privatitzen. Volem habitar espais més sostenibles i feminitzats i imaginar, plegades, una ciutat on valgui la pena viure.
El Col·lectiu Punt 6 ens convidarà a fer una ruta per l’Eixample dret: caminarem amb la mirada atenta i analitzarem els estímuls visuals que ens envolten. La jornada culminarà al terrat del Grup Ecos (Casp, 43), on posarem en comú eines, pràctiques i reflexions per transformar la comunicació en l’espai públic, i ho farem acompanyades de cerveses artesanes de la cooperativa Capfoguer.
Crucrucru és un cicle de converses que volen reflexionar sobre l’ús en el màrqueting dels valors socials, la comunicació amb perspectiva de gènere, la recuperació de l’espai públic o les pràctiques participatives, amb l’objectiu de trobar, de manera col·lectiva i horitzontal, altres formes de comunicar, produir, distribuir i consumir.
Un cicle organitzat per l’alumni de BAU David Ricart, de la cooperativa de comunicació L’Apòstrof.
Dijous 14 de juny
19:00
Grup Ecos (Casp, 43)