BAU amplia les seves relacions internacionals amb el nou conveni amb el Tecnológico de Monterrey

El conveni permetrà realitzar intercanvis estudiantils a diferents ciutats de Mèxic i col·laborar en projectes de recerca

BAU segueix consolidant relacions amb la comunitat internacional. Aquesta vegada amb un conveni signat amb el Tecnológico de Monterrey, una de les universitats més importants en disseny, arquitectura i enginyeries de Mèxic.

Aquest conveni no sols abasta Monterrey, sinó que s’estén a altres ciutats del país, com Mèxic DF i Guadalajara. Així doncs, s’obren nous escenaris compartits entre centres, que contemplen intercanvis estudiantils i col·laboracions de recerca.

En aquest sentit, a curt termini, un dels professors del Tec de Monterrey visitarà BAU, demostrant així la voluntat de col·laboració mútua.

El Tecnológico de Monterrey es va fundar en 1943 i té més de 60.000 estudiants repartits en diversos campus de 20 estats de Mèxic.

Veure esdeveniment relacionat ➞

Darreres notícies

Els treballs finals de la primera promoció del Grau de Belles Arts, en exposició

21 hores ago

Final Degree Fashion Show 2026: La culminació del Grau Universitari en Disseny de Moda

22 hores ago

Mercè Lledós: “A BAU vaig descobrir que l’audiovisual era molt més ampli del que m’havia imaginat”

1 setmana ago

Tot sobre la preinscripció universitària per al curs 2026-27

2 setmanes ago

Notícies relacionades

Entranyes: BAU s’endinsa als processos invisibles de l’art amb La Fabra Centre d’Art Contemporani

Singapore Airlines i BAU celebren 20 anys de connexió entre Barcelona i Singapur a través del disseny

Estudiants i Alumni participen a Llum BCN amb “Clàvia”, una xarxa viva que connecta temps i comunitat

El Llibre ADG Laus 2025, maquetat per l’Alumni del Grau en Disseny Gràfic Sergio Lairisa

BAU trenca amb el blanc i negre únic en la seva marca per reforçar la seva singularitat i missió com a centre

El Nadal també es viu a BAU

Rep la Newsletter